Hivatal
|
Postacím: 5451 Öcsöd, Kossuth tér 1.
Telefonszám: 56/310-001
onkormanyzat@ocsod.hu http://www.ocsod.hu/
|
Az Öcsödi Polgármesteri Hivatalt az Önkormányzatokról szóló törvény alapján a Képviselő-testület hozza létre az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási és önkormányzati ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátására.
A hivatal egységes szervezet, létszáma - a polgármester és a jegyző kivételével - legfeljebb 13 fő.
Soha Attila polgármester ügyfélfogadási ideje:
időpont egyeztetés alapján
Dr. Bartók László helyettesítő jegyző ügyfélfogadási ideje:
időpont egyeztetés alapján
Ügyfélfogadási időben más napokon is fogadják ügyfeleiket.
A polgármesteri hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig
Kedd: 7.30 órától 12 óráig
Szerda: 7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig
Csütörtök: ügyfélfogadás nincs
Péntek: 7.30 órától 12 óráig
Az ügyintézők az alábbiak szerint fogadják az ügyfeleket
Kerekes Éva adóügyi ügyintéző
- adóügyi feladatok ellátása (adókönyvelés, idegentartozások beszedése, adóbehajtási feladatok)
- iparűzési adó
- az adónem számítógépes adatfeldolgozása
- adóügyi feladatok (magánszemélyek kommunális adőja és talajterhelési díj kivetés)
Kissné Csontos Petra igazgatási ügyintéző
- ügyiratok nyilvántartása, kezelése, titkos ügyiratkezelés határidős nyilvántartás kezelése, irattározás
- népességnyilvántartási feladatok
- lakóhely, tartózkodási hely bejelentésével kapcsolatos feladatok
- postázási feladatok
- bélyegző nyilvántartás vezetése
- választás előkészítésével kapcsolatos feladatok
- közbiztonsági referensi feladatok ellátása
Csizik Csabáné gazdálkodási ügyintéző
- könyvelő, gazdasági ügyintéző
- éves pénzügyi tervek, beszámolók elkészítése
- előirányzat változások, feladatmutatók nyilvántartása,
- adatszolgáltatás teljesítése KGR-ben, Nav felé
- pénzügyi tárgyú szabályzatok kezelése
- intézményi cél- és témaellenőrzések végzése
- Önkormányzati Intézmények pénztárainak kezelése
- roma nemzetiségi önkormányzat bankszámláinak kezelése, működésükkel kapcsolaltos feladatok ellátása
- munkaügyi feladatok
Csontos Anikó településüzemeltetési ügyintéző
- községrendezési terv, helyi építési ügyek, közterület használat
- közlekedési, energiaügyi, kommunális, környezetvédelmi és természetvédelmi feladatok
- belvízvédekezés, vízkárelhárítás, mentési tervek, polgári védelem műszaki feladatai, Közbiztonsági referens
- mezőgazdasági feladatok
- tűzvédelmi, munkavédelmi feladatok
- sport és ifjúsági ügyek
- üzletek működési engedélyezésével kapcsolatos feladatok, telepengedélyezés
- pályázatokkal, közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok
- adó-és értékbizonyítvány kiállítása
- közbiztonsági referensi feladatok ellátása
Gácsi Beatrix gazdálkodási ügyintéző
- könyvelés analitikus nyilvántartásainak vezetése
- gépi adatfeldolgozás
- pénzforgalmi információ szolgáltatás
- egészségügyi társadalombiztosítási finanszírozásból eredő feladatok
Polyákné Csató Emilia szociális ügyintéző
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek jogosultságának megállapításával kapcsolatos feladatok
- szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok
- környezettanulmány készítési feladatok
- települési támogatással kapcsoaltos feladatok (rendkivüli települési támogatás, temetési segély, gyógyszertámogatás, szociális kölcsön, köztemetés)
- települési támogatás, szociális tüzelőtámogatással kapcsolatos feladatok
- Bursa Hungarica pályázat
- egészségügyi szürővizsgálatok
- belvíz károsultak támogatásának visszafizetése
Szeleczkiné Zöldvári Ágnes igazgatási ügyintéző
- közvilágítási hibák bejelentése
- választás előkészítésével kapcsolatos feladatok ellátása
- Központi Címnyilvántartás vezetése
- testületi ülések anyagának előkészítése, postázása, jegyzőkönyvek vezetése, rendeletek határozatok feltöltése a Nemzeti Jogszabálytárba,
- testületi anyagok publikálása a www.ocsod.hu honlapon
- általános leírói feladatok ellátása, fénymásolási feladatok, telefonközpont kezelése, emailok fogadása és továbbítása
- polgármester, települési képviselők, bizottsági tagok, roma nemzetiségi önkormányzat képviselőinek vagyonnyilatkozat kezelése
- szabadságnyilvántartás és a közigazgatási dolgozók nyilvántartásának kezelése
Sziládiné Olasz Márta igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető
- anyakönyvi feladatok
- hagyatéki ügyek
- Polgári Törvénykönyvből adódó feladatok - birtokvédelem
- önkormányzati lakások és egyéb helyiségek bérletével kapcsolatos feladatok
- választás előkészítésével kapcsolatos feladatok