Akadálymentes változat













Öcsödi Polgármesteri Hivatal


Polgármesteri Hivatal felépítése


Hivatal

Postacím: 5451 Öcsöd, Kossuth tér 1.

Telefonszám: 56/310-001, 56/310-006,

 

Faxszám: 56/310-001, 56/310-006

onkormanyzat@ocsod.hu
http://www.ocsod.hu/

 

A Polgármesteri Hivatalt az Önkormányzatokról szóló törvény alapján a Képviselőtestület hozza létre az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási és önkormányzati ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátására.

A hivatal egységes szervezet, létszáma - a polgármester és a jegyző kivételével - legfeljebb 13 fő.

 

Soha Attila polgármester ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 8 órától 12 óráig

Szerda 8 órától 12 óráig

 

dr. Dékány István  jegyző ügyfélfogadási ideje:

Csütörtök 8 órától 16 óráig

 

Ügyfélfogadási időben más napokon is fogadják ügyfeleiket.


A polgármesteri hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási ideje
:


Hétfő:   
7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig

Kedd:     7.30 órától 12 óráig

Szerda:  7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig

Csütörtök: ügyfélfogadás nincs

Péntek: 7.30 órától 12 óráig

 

Az ügyintézők az alábbiak szerint fogadják az ügyfeleket


Balogh Kálmánné

  • adóügyi feladatok ellátása (adókönyvelés, idegentartozások beszedése, adóbehajtási feladatok)
  • iparűzési adó
  • az adónem számítógépes adatfeldolgozása
Bencsikné Szilák Edit
  • vagyonnyilvántartás vezetése

Lénárt Anett

  • titkársági feladatok - ülések előkészítése, jegyzőkönyvek vezetése, rendeletek, határozatok nyilvántartása; általános leírói, gépírói feladatok, telefonközpont, telefax kezelése, fénymásolás, sokszorosítás
  • szabadságnyilvántartás és a közigazgatási dolgozók nyilvántartásának kezelése


Bolyán Anikó

  • könyvelő, gazdasági ügyintéző 


Csizik Csabáné 

  • könyvelő, gazdasági ügyintéző
  • éves pénzügyi tervek, beszámolók elkészítése
  • előirányzat változások, feladatmutatók nyilvántartása,
  • pénzügyi tárgyú szabályzatok kezelése
  • intézményi cél- és témaellenőrzések végzése


Csontos Anikó

  • községrendezési terv, helyi építési ügyek, közterület használat
  • közlekedési, energiaügyi, kommunális, környezetvédelmi és természetvédelmi feladatok
  • belvízvédekezés, vízkárelhárítás, mentési tervek, polgári védelem műszaki feladatai, Közbiztonsági referens
  • mezőgazdasági feladatok
  • tűzvédelmi, munkavédelmi feladatok
  • adóügyi feladatok ellátása (magánszemélyek kommunális adója, gépjárműadó, földbérleti díjak adója, az adónemek számítógépes adatfeldolgozása
  • üzletek működési engedélyezésével kapcsolatos feladatok, telepengedélyezés
  • pályázatokkal kapcsolatos feladatok

 

 Gácsi Beatrix

  • könyvelés analitikus nyilvántartásainak vezetése
  • gépi adatfeldolgozás
  • pénzforgalmi információ szolgáltatás
  • anyagkészlet gazdálkodás, leltározás, selejtezés
  • közműfejlesztési hozzájárulás

 

Molnár Magdolna

  • szociális ügyek - átmeneti segély, szociális kölcsön, temetési segély, lakásfenntartási támogatás, köztemetés, 
  • pénzbeli és természetbeni ellátások


Polyákné Csató Emilia

  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
  • hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek jogosultságának megállapításával kapcsolatos feladatok
  • szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok
  • környezettanulmány készítési feladatok

Szeleczkiné Zöldvári Ágnes Beatrix

  • ügyiratok nyilvántartása, kezelése, titkos ügyiratkezelés
  • népességnyilvántartási feladatok
  • lakóhely, tartózkodási hely bejelentésével kapcsolatos feladatok

Sziládiné Olasz Márta

  • anyakönyvi feladatok
  • hagyatéki ügyek
  • Polgári Törvénykönyvből adódó feladatok - birtokvédelem
  • önkormányzati lakások és egyéb helyiségek bérletével kapcsolatos feladatok

nyomtatványok ikon

 



Felhasználónév:
Jelszó:



A szavazás szünetel