Akadálymentes változat














Öcsödi Polgármesteri Hivatal



Öcsödi Polgármesteri Hivatal felépítése

Hivatal

Postacím: 5451 Öcsöd, Kossuth tér 1.

Telefonszám: 56/310-001

onkormanyzat@ocsod.hu
http://www.ocsod.hu/

 

Az Öcsödi Polgármesteri Hivatalt az Önkormányzatokról szóló törvény alapján a Képviselő-testület hozza létre az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási és önkormányzati ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátására.

A hivatal egységes szervezet, létszáma - a polgármester és a jegyző kivételével - legfeljebb 13 fő.

 

Soha Attila polgármester ügyfélfogadási ideje:

időpont egyeztetés alapján

 

Dr. Bartók László helyettesítő jegyző ügyfélfogadási ideje:

időpont egyeztetés alapján

 

Ügyfélfogadási időben más napokon is fogadják ügyfeleiket.


A polgármesteri hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási ideje
:


Hétfő:   
7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig

Kedd:     7.30 órától 12 óráig

Szerda:  7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig

Csütörtök: ügyfélfogadás nincs

Péntek: 7.30 órától 12 óráig

 

Az ügyintézők az alábbiak szerint fogadják az ügyfeleket


Kerekes Éva adóügyi ügyintéző

  • adóügyi feladatok ellátása (adókönyvelés, idegentartozások beszedése, adóbehajtási feladatok)
  • iparűzési adó
  • az adónem számítógépes adatfeldolgozása
  • adóügyi feladatok (magánszemélyek kommunális adőja és talajterhelési díj kivetés)

Kissné Csontos Petra igazgatási ügyintéző

  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
  • hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek jogosultságának megállapításával kapcsolatos feladatok
  • szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok
  • környezettanulmány készítési feladatok
  • települési támogatással kapcsoaltos feladatok (rendkivüli települési támogatás, temetési segély, gyógyszertámogatás, szociális kölcsön, köztemetés)
  • települési támogatás, szociális tüzelőtámogatással kapcsolatos feladatok
  • Bursa Hungarica pályázat
  • egészségügyi szürővizsgálatok
  • belvíz károsultak támogatásának visszafizetése
  • választás előkészítésével kapcsolatos feladatok
  • közbiztonsági referensi feladatok ellátása

Csizik Csabáné gazdálkodási ügyintéző

  • könyvelő, gazdasági ügyintéző
  • éves pénzügyi tervek, beszámolók elkészítése
  • előirányzat változások, feladatmutatók nyilvántartása,
  • adatszolgáltatás teljesítése KGR-ben, Nav felé
  • pénzügyi tárgyú szabályzatok kezelése
  • intézményi cél- és témaellenőrzések végzése
  • Önkormányzati Intézmények pénztárainak kezelése
  • roma nemzetiségi önkormányzat bankszámláinak kezelése, működésükkel kapcsolaltos feladatok ellátása
  • munkaügyi feladatok

Csontos Anikó településüzemeltetési ügyintéző

  • községrendezési terv, helyi építési ügyek, közterület használat
  • közlekedési, energiaügyi, kommunális, környezetvédelmi és természetvédelmi feladatok
  • belvízvédekezés, vízkárelhárítás, mentési tervek, polgári védelem műszaki feladatai, Közbiztonsági referens
  • mezőgazdasági feladatok
  • tűzvédelmi, munkavédelmi feladatok
  • sport és ifjúsági ügyek
  • üzletek működési engedélyezésével kapcsolatos feladatok, telepengedélyezés
  • pályázatokkal, közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok
  • adó-és értékbizonyítvány  kiállítása
  • közbiztonsági referensi feladatok ellátása

 Gácsi Beatrix gazdálkodási ügyintéző

  • könyvelés analitikus nyilvántartásainak vezetése
  • gépi adatfeldolgozás
  • pénzforgalmi információ szolgáltatás
  • egészségügyi társadalombiztosítási finanszírozásból eredő feladatok

 

Szeleczkiné Zöldvári Ágnes igazgatási ügyintéző

  • közvilágítási hibák bejelentése
  • választás előkészítésével kapcsolatos feladatok ellátása
  • Központi Címnyilvántartás vezetése
  • testületi ülések anyagának előkészítése, postázása, jegyzőkönyvek vezetése, rendeletek határozatok feltöltése a Nemzeti Jogszabálytárba,
  • testületi anyagok publikálása a www.ocsod.hu honlapon
  • általános leírói feladatok ellátása, fénymásolási feladatok, telefonközpont kezelése, emailok fogadása és továbbítása
  • polgármester, települési képviselők, bizottsági tagok, roma nemzetiségi önkormányzat képviselőinek vagyonnyilatkozat kezelése
  • szabadságnyilvántartás és a közigazgatási dolgozók nyilvántartásának kezelése
  • ügyiratok nyilvántartása, kezelése, titkos ügyiratkezelés határidős nyilvántartás kezelése, irattározás
  • népességnyilvántartási feladatok 
  • lakóhely, tartózkodási hely bejelentésével kapcsolatos feladatok
  • postázási feladatok
  • bélyegző nyilvántartás vezetése

Sziládiné Olasz Márta igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető

  • anyakönyvi feladatok
  • hagyatéki ügyek
  • Polgári Törvénykönyvből adódó feladatok - birtokvédelem
  • önkormányzati lakások és egyéb helyiségek bérletével kapcsolatos feladatok
  • választás előkészítésével kapcsolatos feladatok

nyomtatványok ikon

 




Felhasználónév:
Jelszó:



A szavazás szünetel