Hivatal
|
Postacím: 5451 Öcsöd, Kossuth tér 1.
Telefonszám: 56/310-001
onkormanyzat@ocsod.hu http://www.ocsod.hu/
|
Az Öcsödi Polgármesteri Hivatalt az Önkormányzatokról szóló törvény alapján a Képviselő-testület hozza létre az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási és önkormányzati ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátására.
A hivatal egységes szervezet, létszáma - a polgármester és a jegyző kivételével - legfeljebb 13 fő.
Molnár András polgármester ügyfélfogadási ideje:
időpont egyeztetés alapján
Kerekes Etelka jegyző ügyfélfogadási ideje:
időpont egyeztetés alapján
Ügyfélfogadási időben más napokon is fogadják ügyfeleiket.
A polgármesteri hivatal ügyintézőinek ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig
Kedd: 7.30 órától 12 óráig
Szerda: 7.30 órától 12 óráig 13.00 órától 16.00 óráig
Csütörtök: ügyfélfogadás nincs
Péntek: 7.30 órától 12 óráig
Az ügyintézők az alábbiak szerint fogadják az ügyfeleket
Boros Anikó gazdálkodási ügyintéző
- könyvelés analitikus nyilvántartásainak vezetése
- gépi adatfeldolgozás
- pénzforgalmi információ szolgáltatás
Csontos Anikó településüzemeltetési ügyintéző
- községrendezési terv, helyi építési ügyek, közterület használat
- közlekedési, energiaügyi, kommunális, környezetvédelmi és természetvédelmi feladatok
- belvízvédekezés, vízkárelhárítás, mentési tervek, polgári védelem műszaki feladatai, Közbiztonsági referens
- mezőgazdasági feladatok
- tűzvédelmi, munkavédelmi feladatok
- sport és ifjúsági ügyek
- üzletek működési engedélyezésével kapcsolatos feladatok, telepengedélyezés
- pályázatokkal, közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok
- adó-és értékbizonyítvány kiállítása
- közbiztonsági referensi feladatok ellátása
Kissné Csontos Petra igazgatási ügyintéző
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek jogosultságának megállapításával kapcsolatos feladatok
- szünidei gyermekétkeztetéssel kapcsolatos feladatok
- környezettanulmány készítési feladatok
- települési támogatással kapcsoaltos feladatok (rendkivüli települési támogatás, temetési segély, gyógyszertámogatás, szociális kölcsön, köztemetés)
- települési támogatás, szociális tüzelőtámogatással kapcsolatos feladatok
- Bursa Hungarica pályázat
- egészségügyi szürővizsgálatok
- belvíz károsultak támogatásának visszafizetése
- választás előkészítésével kapcsolatos feladatok
- közbiztonsági referensi feladatok ellátása
Sziládiné Olasz Márta igazgatási ügyintéző, anyakönyvvezető
- anyakönyvi feladatok
- hagyatéki ügyek
- Polgári Törvénykönyvből adódó feladatok - birtokvédelem
- önkormányzati lakások és egyéb helyiségek bérletével kapcsolatos feladatok
- választás előkészítésével kapcsolatos feladatok